~ PROCES ~

obsługi klienta z użyciem osteo

~ PLANOWANIE ~

wizyt


  • baza klientów, specjalistów i gabinetów

  • widok kalendarza – dzienny, tygodniowy, miesięczny

  • różne tryby widoków: specjaliści, gabinety, planowane wizyty, dostępność

  • uwzględnianie w grafiku dostępności specjalisty

  • wykrywanie zdublowanych wizyt – ze względu na specjalistę, gabinet, klienta

  • rozbudowana rezerwa wizyt – powiązana ze specjalistą, zaplanowaną wizytą, jej priorytetem i statusem

  • intuicyjna prezentacja statusu wizyty – potwierdzenie, przedpłata

~ KOMUNIKACJA ~

z klientami


  • „jedno kliknięcie” – wysłanie spersonalizowanego smsa do klienta
  • automatyczna analiza odpowiedzi
  • zbiorczy sms (klient umówiony na więcej, niż jedną wizytę danego dnia)
  • wysyłanie wizytówki – sms lub email z umówionym terminem wizyty
  • automatyczne przypomnienie – sms/email na kilka dni przed planowaną wizytą
  • rozmowa telefoniczna – szybki dostęp do pełnej informacji o pacjencie

~ KONSULTACJE ~

między specjalistami


  • konsultacja zdalna – bez potrzeby spotykania się specjalistów
  • historia usługi – opisy, wykres graficzny, filtr czasu, dokumentacja
  • historia konsultacji – opinie innych specjalistów
  • powiadamianianie o potrzebie konsultacji
  • indywidualna opieka – śledzenie wizyt klienta, przypominanie
  • o potrzebie zaplanowania kolejnej wizyty (np. cykliczne kontrole)
  • koordynacja – wspomaganie pracy specjalisty (superwizja)