~ PROCES ~
obsługi klienta z użyciem osteo

~ PLANOWANIE ~
wizyt

-
baza klientów, specjalistów i gabinetów
-
widok kalendarza – dzienny, tygodniowy, miesięczny
-
różne tryby widoków: specjaliści, gabinety, planowane wizyty, dostępność
-
uwzględnianie w grafiku dostępności specjalisty
-
wykrywanie zdublowanych wizyt – ze względu na specjalistę, gabinet, klienta
-
rozbudowana rezerwa wizyt – powiązana ze specjalistą, zaplanowaną wizytą, jej priorytetem i statusem
-
intuicyjna prezentacja statusu wizyty – potwierdzenie, przedpłata
baza klientów, specjalistów i gabinetów
widok kalendarza – dzienny, tygodniowy, miesięczny
różne tryby widoków: specjaliści, gabinety, planowane wizyty, dostępność
uwzględnianie w grafiku dostępności specjalisty
wykrywanie zdublowanych wizyt – ze względu na specjalistę, gabinet, klienta
rozbudowana rezerwa wizyt – powiązana ze specjalistą, zaplanowaną wizytą, jej priorytetem i statusem
intuicyjna prezentacja statusu wizyty – potwierdzenie, przedpłata
~ KOMUNIKACJA ~
z klientami

- „jedno kliknięcie” – wysłanie spersonalizowanego smsa do klienta
- automatyczna analiza odpowiedzi
- zbiorczy sms (klient umówiony na więcej, niż jedną wizytę danego dnia)
- wysyłanie wizytówki – sms lub email z umówionym terminem wizyty
- automatyczne przypomnienie – sms/email na kilka dni przed planowaną wizytą
- rozmowa telefoniczna – szybki dostęp do pełnej informacji o pacjencie
~ KONSULTACJE ~
między specjalistami
