~ PROCES ~

obsługi klienta z użyciem osteo

~ PLANOWANIE ~

wizyt


  • baza klientów, specjalistów i gabinetów
  • widok kalendarza – dzienny, tygodniowy, miesięczny
  • różne tryby widoków: specjaliści, gabinety, planowane wizyty, dostępność
  • uwzględnianie w grafiku dostępności specjalisty
  • wykrywanie zdublowanych wizyt – ze względu na specjalistę, gabinet, klienta
  • rozbudowana rezerwa wizyt – powiązana ze specjalistą, zaplanowaną wizytą, jej priorytetem i statusem
  • intuicyjna prezentacja statusu wizyty – potwierdzenie, przedpłata

~ KOMUNIKACJA ~

z klientami


  • „jedno kliknięcie” – wysłanie spersonalizowanego sms-a do klienta
  • automatyczna analiza odpowiedzi
  • zbiorczy sms (klient umówiony na więcej niż jedną wizytę danego dnia)
  • wysyłanie wizytówki – sms lub email z umówionym terminem wizyty
  • automatyczne przypomnienie – sms/email na kilka dni przed planowaną wizytą
  • rozmowa telefoniczna – szybki dostęp do pełnej informacji o pacjencie

~ WIZYTA ~

pacjenta w placówce


  • tablet połączony bezpośrednio z bazą osteo, dzięki któremu pacjent może sam wprowadzić swoje dane i zaznaczyć zgody na przetwarzanie danych
  • osteo jest zintegrowane z system P1
  • terapeuci mogą używać kodów ICD-9 oraz ICD-10
  • specjalny widok do graficznego oznaczania schorzeń na modelu człowieka

~ KONSULTACJE ~

między specjalistami


  • konsultacja zdalna – bez potrzeby spotykania się specjalistów
  • historia usługi – opisy, wykres graficzny, filtr czasu, dokumentacja
  • historia konsultacji – opinie innych specjalistów
  • powiadamianie o potrzebie konsultacji
  • indywidualna opieka – śledzenie wizyt klienta, przypominanie
  • o potrzebie zaplanowania kolejnej wizyty (np. cykliczne kontrole)
  • koordynacja – wspomaganie pracy specjalisty (superwizja)