~ PROCES ~
obsługi klienta z użyciem osteo
~ PLANOWANIE ~
wizyt
- baza klientów, specjalistów i gabinetów
- widok kalendarza – dzienny, tygodniowy, miesięczny
- różne tryby widoków: specjaliści, gabinety, planowane wizyty, dostępność
- uwzględnianie w grafiku dostępności specjalisty
- wykrywanie zdublowanych wizyt – ze względu na specjalistę, gabinet, klienta
- rozbudowana rezerwa wizyt – powiązana ze specjalistą, zaplanowaną wizytą, jej priorytetem i statusem
- intuicyjna prezentacja statusu wizyty – potwierdzenie, przedpłata
~ KOMUNIKACJA ~
z klientami
- „jedno kliknięcie” – wysłanie spersonalizowanego sms-a do klienta
- automatyczna analiza odpowiedzi
- zbiorczy sms (klient umówiony na więcej niż jedną wizytę danego dnia)
- wysyłanie wizytówki – sms lub email z umówionym terminem wizyty
- automatyczne przypomnienie – sms/email na kilka dni przed planowaną wizytą
- rozmowa telefoniczna – szybki dostęp do pełnej informacji o pacjencie
~ WIZYTA ~
pacjenta w placówce
- tablet połączony bezpośrednio z bazą osteo, dzięki któremu pacjent może sam wprowadzić swoje dane i zaznaczyć zgody na przetwarzanie danych
- osteo jest zintegrowane z system P1
- terapeuci mogą używać kodów ICD-9 oraz ICD-10
- specjalny widok do graficznego oznaczania schorzeń na modelu człowieka
~ KONSULTACJE ~
między specjalistami
- konsultacja zdalna – bez potrzeby spotykania się specjalistów
- historia usługi – opisy, wykres graficzny, filtr czasu, dokumentacja
- historia konsultacji – opinie innych specjalistów
- powiadamianie o potrzebie konsultacji
- indywidualna opieka – śledzenie wizyt klienta, przypominanie
- o potrzebie zaplanowania kolejnej wizyty (np. cykliczne kontrole)
- koordynacja – wspomaganie pracy specjalisty (superwizja)