~ AKTUALNOŚCI ~

Sprawdź co nowego u nas!

osteo tablet w poczekalni
Przerzucenie pracy recepcji na pacjentów odciąży Cię i Twoich pracowników, a zebrane dane będą bardziej poprawne. W końcu kto wie najlepiej, jak poprawnie pisze się jego nazwisko jak nie my sami?
OSTEO opracowało specjalną aplikację na tablet, która współpracuje z naszym systemem. Dzięki niej możesz wręczyć tablet pacjentom oczekującym na wizytę i poprosić ich o wprowadzenie swoich personaliów do systemu. Ty możesz zająć się innymi sprawami, a pacjent uzupełni dane swojego konta, a nawet zaznaczy zgody wymagane do leczenia i przetwarzania jego danych — same plusy.
Jeśli boisz się, że pacjent może uzyskać dzięki tabletowi wgląd w dane innych pacjentów, to zapewniamy, że nie ma takiej możliwości.
Tablet nie zawiera bazy danych pacjentów, a formularz do wprowadzenia danych jest przesyłany na tablet dla każdego pacjenta osobno i usuwany z tabletu po wgraniu do OSTEO.
To jednak nie wszystko — nasza aplikacja na tablet pozwala też na wgranie ankiety, którą można wypełnić jeśli oczekiwanie się wydłuży.
Wybierz OSTEO i spraw, by pacjenci sami pracowali dla Ciebie.

OSTEO zawiera sprytne rozwiązania, które spodobają się Tobie i Twoim pacjentom.
Placówki osteopatyczne mają często duże obłożenie. W rezultacie pacjent może być zapisany na odległy termin albo zapisać się do kolejki, z której ma szansę dostać się na zwolniony termin.
Optymalnym rozwiązaniem byłoby wspólne wykorzystanie obu tych podejść. Jednak zapisanie na pierwszy wolny termin i równoczesne ustawienie pacjenta w kolejce wymaga od recepcjonisty dużo większej uwagi, aby nie pozostawić w grafiku anulowanych wizyt osób, które dostały się z listy rezerwowej. Przy większej liczbie pacjentów takie rozwiązanie się nie sprawdza i nie jest praktykowane, lub powoduję masę błędów.
Nie jest tajemnicą, że trudności ze znalezieniem terminu wizyty mogą odstraszać pacjentów.
Dlatego w OSTEO wymyśliliśmy opcjonalną rezerwę!
Pacjent może zostać dodany do listy rezerwowej z odpowiednim priorytetem, i preferowanym dniem i godziną wizyty. Dodatkowo w pierwszym, wolnym terminie wpisuje się opcjonalną wizytę, która ma powiązanie z kolejką rezerwową. Dzięki temu jeśli pacjent wskoczy w zwolnione okienko, system sam zapyta, czy odległy wpisany termin wizyty jest cenny dla pacjenta, czy jest już niepotrzebny i ma zostać skasowany z kalendarza.

W OSTEO możesz natychmiast wyłowić swoich najbardziej aktywnych pacjentów. Na przykład tych którzy legitymują się największą liczbą odbytych wizyt, lub są z Twoją firmą najdłużej. Z drugiej strony dajemy Ci też narzędzia do sprawdzenia, którzy z pacjentów są ostatnio nieaktywni. Dla każdego właściciela praktyki czy kliniki są to dane, które mogą posłużyć na przykład do udanych akcji marketingowych.

Z punktu widzenia osteopaty niezwykle przydatne mogą okazać się też filtry, które pozwalą Ci wylistować pacjentów, którzy odwołują najwięcej wizyt. Przyczyniają się w ten sposób do zwiększania kolejek i realnego zmniejszenia dochodów Twojej placówki.
Dane te można sprawdzić dla różnych przedziałów czasowych, a co najważniejsze posegregować ze względu na powód odwołania wizyty.

Wreszcie pacjentów sprawiających najwięcej problemów można oznaczyć w systemie, i używać jako jedna ze składowych przy ustalaniu priorytetu, w sytuacjach gdy na wizytę oczekuje więcej niż jedna osoba.

W OSTEO wiemy, że zorientowanie się w opłatach może przyprawiać niekiedy o zawrót głowy.
Sytuacja jest prosta, jeśli opłata została dokonana przy rezerwacji lub bezpośrednio po wizycie. Problemy zaczynają się dopiero w momencie, kiedy pacjent z jakiegoś powodu nie mógł uiścić opłaty, bądź też wizyta została opłacona z nadwyżki wcześniej wpłaconych środków.
OSTEO pozwala natychmiast znaleźć pacjentów z takimi transakcjami przy użyciu filtrów pokazujących „Nadpłaty” oraz „Zaległe opłaty”.
Dodatkowo w systemie możesz szybko odszukać użytkowników, którzy mają ustalone „Własne stawki opłat”.
Natomiast do samego procesu ustalania, komu powinien zostać zaoferowany rabat z pewnością przyda się możliwość wyświetlenia listy pacjentów posortowanej po „Największej zapłaconej kwocie”.
Z OSTEO zarządzanie gabinetami osteopatycznymi jest łatwiejsze.

W OSTEO do Twojej dyspozycji pozostają także inne bardzo przydatne kryteria wyszukiwania.
Czy wiesz, że dzięki nim możesz znaleść osoby, których imię i nazwisko jest wpisane wielokrotnie do bazy danych? Pozwala to w szybki sposób dotrzeć do kont pacjentów, którzy przez przypadek zostali wpisani do systemu wielokrotnie. Spójność danych można też sprawdzić wybierająć kryterium Powtórzenia Wg. telefonu. W tym przypadku można sprawdzić, czy kilku pacjentów nie ma wpisanego tego samego numeru telefonu. Zwykle wskazuje to możliwość pomyłki przy wprowadzaniu lub istnienie wiele pacjentów dla tego samego numeru np. pacjentka zarejestrowana z nazwiskiem panieńskim i po zmianie nazwiska. Dla pełniejszej historii leczenia takie konta powinny zostać scalone w jedno.

W OSTEO dzięki kryteriom zaawansowanego wyszukiwania możesz znaleźć pacjentów, którzy nie mają wprowadzonych określonych danych. Możesz znaleźć pacjentów, którzy nie mają wpisanego numeru telefonu, lub PESELU, albo wyszukać tych, którzy nie podali jeszcze swojego adresu email. Jeśli wybierzesz kryterium Brak zgody, możesz wyszukać wszystkich tych, którzy w Twojej bazie nie wyrazili jeszcze określonej zgody. Przykładowo możesz odnaleźć tych, bez wszystkich wymaganych zgód, lub bez zgody na przetwarzanie danych albo na udzielenie świadczenia zdrowotnego.

OSTEO posiada zaawansowany system wyszukiwania pacjentów.
Szybkie wyszukiwanie jest zawsze pod ręką! W górnej belce znajduje się okienko, w którym po wprowadzeniu zaledwie dwóch liter pojawiają się pacjenci, których imiona lub nazwiska zawierają wpisaną frazę. Dalsze wpisywanie liter umożliwia zawężenie listy. Ale to nie wszystko!
Zaawansowane wyszukiwanie dostępne jest w menu Pacjenci -> Szukaj
Posiada wiele kryteriów, które pozwalają mocno sprecyzować wyszukiwanie określonego pacjenta, ale przede wszystkim umożliwia znalezienie grup pacjentów, które posiadają określone właściwości.

Jeśli prowadzisz działalność medyczną lub osteopatyczną, lub jesteś właścicielem kliniki, to musisz mieć wgląd w precyzyjne raporty dotyczące działalności Twojej firmy.
W OSTEO takie dane są dostępne od ręki i zapewniają podsumowania działalności placówki przez pryzmat płatności lub wizyt.
Wystarczy wejść w zakładkę Raporty i wybrać Płatności lub Wizyty, aby przyjrzeć się dokładnym liczbom.
Dzięki dostępności dużej ilości filtrów rezultaty można odpowiednio zawężać i dostosowywać do własnych potrzeb.
Wygenerowane wyniki pozwalają na sprawdzenie wydajności pracy terapeutów, oraz kontrolę osiągnięć finansowych firmy.
Nie musisz też obawiać się, że obsługa będzie zbyt trudna, aby skorzystać z tej funkcji. Panel filtrów jest intuicyjny i widoczny w całości
Kup OSTEO i zapewnij sobie kontrolę nad swoim biznesem.

OSTEO posiada unikalną na rynku funkcję. Dzięki niej wybranie właściwego oczekującego pacjenta do zapisania na zwolniony termin przestaje być wyzwaniem.
Użycie znacznika pozwala zamienić maraton telefoniczny i żmudne uzgadnianie terminu z kolejnymi pacjentami w prostą czynność.
W OSTEO o hierarchii pacjentów w kolejce decydują następujące czynniki:
– kolejność zgłoszenia — im wcześniej się zgłosi, tym wyżej jest na liście,
– priorytet pacjenta — często związany z nagłym stanem,
– dostępność pacjenta — deklaracja, w jakich dniach i godzinach będzie go można zapisać bez uzgadniania
Znacznik jest ukoronowaniem tego systemu.
Użytkownik systemu przeciąga prostokąt z napisem „znacznik” w kalendarzu znad listy rezerwowej na zwolniony termin i po rozciągnięciu go do rozmiarów terminu otrzymuje zoptymalizowaną listę pacjentów. Na liście oczekujących zostają tylko ci, którym zaznaczony termin pasuje, posortowani po priorytecie, a jeśli mają taki sam priorytet, są ustawiani w kolejności zgłoszenia.
W tym momencie wybranie optymalnego pacjenta dla tego terminu sprowadza się do przeciągnięcia pierwszego z listy i jest niemal pewne, że jest to najbardziej potrzebujący pacjent z tych, którzy stawią się na wizycie.

Zapisy pacjentów na wolne terminy są czynnością, którą łatwo przeprowadzić. Wystarczy wybrać terapeutę i wolny termin, który odpowiada klientowi.
Niestety często zdarza się, że u chorego pojawiają się ostre dolegliwości bólowe, bądź też problem pojawia się np. przed ważnym wyjazdem, a wszystkie możliwe terminy są już zajęte.
Nad rozwiązaniem tego problemu głowi się większość osteopatów i innych cenionych specjalistów.
Zagadnienie jest trudne do rozwiązania, bez uciekania się do usuwania wcześniej zaplanowanych wizyt. Wymagałoby dużych nakładów pracy przy kontakcie z pacjentem wcześniej umówionym, a także zgrania z pacjentami w nagłej potrzebie. Co gorsza, z pewnością nadszarpnęłoby dobre imię firmy.
Rozwiązaniem okazuje się umawianie takich pacjentów w miejsca, które zwolniły się z powodu odwołanych wizyt.
Przy takim podejściu należy jednak zmierzyć się z problemem wyboru spośród wielu pacjentów z nagłą potrzebą wizyty i wielokrotnym uzgadnianiem, czy dany termin odpowiada takiemu konkretnemu pacjentowi.
Tworząc OSTEO staraliśmy się znaleźć rozwiązanie, które pozwoliłoby sprawnie zarządzać zapisami w takich sytuacjach.
Do Waszej dyspozycji oddajemy więc funkcjonalność, która już na wstępie pozwala nadać pacjentowi priorytet, oraz zapisać, w jakich terminach jest gotowy stawić się w przypadku zwolnienia się terminu. Złożenie tych dwóch informacji sprawia, że umawianie tego typu wizyt staje się łatwe.
To nie jest obietnica. Nasze rozwiązanie istnieje i od lat sprawdza się od kilku lat w klinikach, które mierzą się z dużą ilością przypadków nagłych i ważnych.

Czy wiesz, że dzięki OSTEO swój codzienny terminarz wizyt możesz mieć zawsze przy sobie?
Na dowolnym urządzeniu mobilnym. W Twoim własnym kalendarzu. Bez dodatkowych aplikacji.
Dobrze wiemy, że wygodniej jest zerknąć do swojego kalendarza w smartfonie niż logować się do systemu.
Dzięki kilku prostym krokom możesz sprawić, że każda Twoja wizyta wpisana w OSTEO będzie przesyłana prosto kalendarza Google.
I nawet jeśli korzystasz z aplikacji kalendarza innej firmy,
to większość takich aplikacji ma możliwość ustawienia Google jako dodatkowego źródła danych.
Korzystasz ze swojej ulubionej aplikacji i masz wizyty OSTEO pod kontrolą.

OSTEO daje Ci tani i niezawodny dostęp do najszybszego kanału komunikacji z pacjentami.
W przeciwieństwie do e-maili SMSy są zwykle odbierane natychmiast. Natomiast w odróżnieniu od równie szybkiego kontaktu telefonicznego SMS zostawia ślad w postaci tekstu, który pacjent może odczytać w dogodnej chwili, a potem wrócić w razie potrzeby do danych zawartych w wiadomości.
W OSTEO przygotowaliśmy dla Ciebie unikalne w skali całego rynku rozwiązanie. Dostajesz razem z systemem specjalny modem, do którego możesz włożyć kartę sim dowolnego operatora. Dzięki temu, jeśli wynegocjujesz lepsze warunki u innego providera usług GSM, możesz zmienić kartę sim w modemie na inną. Dobrze wiemy, że najlepiej jest mieć 100% kontrolę nad wydatkami swojego przedsiębiorstwa.
Większość umów z operatorami ma obecnie nieograniczoną ilość SMSów, więc twoje koszty będą, niskie i stałe.
Nigdy nie spotkasz się z naszej strony z ukrytymi kosztami przekroczenia ilości wysłanych wiadomości — u nas wszystko jest jasne i przejrzyste. Haczyki zostawiamy wędkarzom.

W OSTEO istnieje elastyczny system zapisu płatności towarzyszącej każdej wizycie.
Jest on łatwy w użyciu, ponieważ sam podpowiada stawki, jakie ustawił w swoim profilu każdy terapeuta.
Dzięki czemu w zdecydowanej większości przypadków nie trzeba wpisywać kwot samodzielnie.
Dla stałych lub kluczowych klientów system pozwala ustawić indywidualne stawki opłat, a z doświadczenia wiemy, że nic nie buduje tak lojalności klienta, jak preferencyjne warunki świadczenia usług.
OSTEO pozwala nie tylko na wskazanie jednego z kilku rodzajów płatności — gotówka, karta, przelew.
Dzięki ciągłej współpracy z osteopatami i fizjoterapeutami przygotowaliśmy OSTEO także na sytuacje,
kiedy wizyta opłacana jest z nadpłaty pochodzącej z innej wizyty lub na przykład uiszczonej wcześniej przez rodzica na terapię jego dziecka.
Co więcej — możliwość połączenia wielu rodzajów płatności w ramach jednej wizyty daje Ci jeszcze lepsze przystosowanie oprogramowania do codziennych sytuacji, które możesz natrafić.
Dodatkowo historia płatności pozwoli sprawdzić aktualny stan rozliczeń z każdym pacjentem.
Natomiast używając raportów i ich zaawansowanych filtrów można prześledzić podsumowania działalności placówki, transakcje, zarobki, czy utargi.
OSTEO jest przystosowane do realnych potrzeb.
Pomoże Ci zbierać i analizować ważne dane nie obarczając przy tym dodatkową pracą.

Używając OSTEO możesz komunikować się z pacjentem na kilka sposobów.
Najczęściej jest to SMS, ale może to być także e-mail, lub połączenie telefoniczne.
Dzięki możliwości zapisywania preferencji każdego z pacjentów nie musisz zastanawiać się,
którego kanału komunikacji użyć do skutecznego skontaktowania się z daną osobą.
A jeśli obawiasz się, że taka różnorodność sposobów kontaktu z pacjentami przysporzy problemów,
to zapewniamy Cię, że nie tylko klienci będą bardziej zadowoleni, ale także zdejmie to z twoich barków masę obowiązków.
Jak to możliwe? Po pierwsze kontaktujesz się z pacjentami w taki sposób jaki najbardziej im odpowiada.
Po drugie system sam wyśle potrzebne wiadomości.
Wszyscy klienci, którzy zdecydują się na kontakt przez SMS lub e-mail dostaną spersonalizowane, automatyczne potwierdzenie wizyty.
Później, tuż przed terminem spotkania, system wyśle pytanie czy pojawią się na nim.
Po trzecie system sam zinterpretuje odpowiedzi i potwierdzi odpowiednie wizyty.
Nasze wieloletnie statystyki pokazują, że jedynie niewielka liczba osób nalega na kontakt telefoniczny, a spośród tych którzy wybrali kontakt elektroniczny
jedynie około 10% nie udziela odpowiedzi, z którą system radzi sobie automatycznie i trafiają na listę do weryfikacji.
To dużo mniej pracy dla Ciebie i Twoich pracowników.

W OSTEO każdy osteopata, rehabilitant, czy fizjoterapeuta posiada grafik, w którym ustala swoje godziny pracy.
Jeśli pracuje w różnych placówkach, może ustalić godziny pracy obejmujące wszystkie z tych lokalizacji.
System pozwala na dodanie nieobecności z powodów takich jak urlop, L4, szkolenie, delegacja, czy czasowa zmiana lokalizacji pracy.
Często zdarza się, że terapeuta chce przyjąć kogoś poza swoimi godzinami pracy.
W tym celu terapeuta ma do dyspozycji dodanie dostępności rozszerzającej godziny przyjęć danego dnia.
Jeśli jednak wymagane jest całkowite przeorganizowanie dnia OSTEO także jest na to gotowe.
Dzięki funkcji nadpisania całego dnia można radykalnie i szybko zmienić grafik.

Każdy element systemu OSTEO jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów.
Jednym z istotnych problemów w leczeniu, z którym zmagali się niemal wszyscy osteopaci i fizjoterapeuci, z którymi rozmawialiśmy
był brak spójnej historii choroby pacjenta, plików z dokumentami i narzędzi, które umożliwiałyby obieg tych informacji pomiędzy specjalistami.
W OSTEO wypracowaliśmy więc system, który pozwala na skoordynowaną opiekę nad pacjentem z łatwym dostępem do danych.
Terapeuta ma możliwość opisu problemu, z fizyczną lokalizacją urazów na sylwetce człowieka i datą wystąpienia, oraz dostęp do historycznych wpisów widocznych na osi czasu.
Osteopata lub fizjoterapeuta może wprowadzić konsultację do wizyty, lub napisać notatkę na temat pacjenta, która nie będzie dotyczyła żadnej wizyty.
W obu przypadkach może ustawić powiadomienie, aby inny terapeuta został poinformowany o nowym wpisie na temat tego pacjenta.
Aby móc trzymać rękę na pulsie, OSTEO pozwala też specjalistom na ustawienie powiadomienia jeśli pacjent dobędzie wizytę u innego terapeuty.
Dodatkowo fizjoterapeuta, czy osteopata zajmujący się pacjentem ma dostęp do jego plików dokumentów zebranych bezpośrednio w systemie OSTEO.
Powyższe mechanizmy OSTEO pozwalają na łatwą diagnozę i wdrożenie leczenia przy udziale wielu specjalistów, oraz bezproblemowe przejęcie pacjenta przez rehabilitanta.

OSTEO pomoże Ci zrozumieć, co dzieje się w Twojej firmie i lepiej nią zarządzać.
Dzięki statystykom w postaci tabel i wykresów łatwo prześledzisz kto i kiedy był aktywny w systemie.
Możesz zobaczyć statystyki terapeutów, sprawdzić ich efektywność lub nawet ich porównać.
System OSTEO pozwala też na analizę danych statystycznych związanych z pacjentami.
Z pewnością zainteresują Cię informacje, skąd pacjenci dowiedzieli się o Twojej firmie lub którzy klienci najczęściej odwołują umówione wizyty.
Duży zestaw filtrów zapewnia nie tylko możliwość precyzyjnego określania ram czasowych, ale także oddzielania danych ze względu na różne lokalizacje
klinik, rodzaje terapeutów/lekarzy czy wybieranie konkretnych pracowników.
Statystyki generowane są do arkusza kalkulacyjnego.
Dzięki temu dalsze przetwarzanie zebranych danych jest dostępne dla każdego.

OSTEO to oprogramowanie dla fizjoterapii i osteopatii znacznie ułatwiające prowadzenie prywatnej praktyki, przychodni, czy kliniki z wieloma oddziałami.
Dzięki naszym autorskim rozwiązaniom sprzętowym, i unikalnym algorytmom możesz pozbyć się znacznej ilości pracy i w odczuwalny sposób obniżyć koszty działalności.
OSTEO przyda się wszędzie tam gdzie trzeba umówić wizytę, skonsultować diagnozę, odnotować płatności, zorganizować pracę biura, zarządzać gabinetami i pracownikami.
System od samego początku tworzony jest przy współpracy z najlepszymi osteopatami i fizjoterapeutami.
Każda funkcja jest odpowiedzią, na realny problem, który pojawił się u naszych klientów.
Dzięki temu OSTEO jest kompleksowe w działaniu ale nadal intuicyjne w obsłudze.

OSTEO posiada zaawansowany system zarządzania gabinetami.
Dla każdej umówionej wizyty automatycznie rezerwowany jest gabinet.
W pierwszej kolejności ustawi się gabinet wymagany ze względu na swoje wyposażenie takie jak aparat USG, RTG.
W drugiej kolejności system wybierze gabinet ustawiony jako domyślny dla terapeuty.
W trzeciej zarezerwuje pierwszy wolny gabinet.
Następnie system sprawdza, czy wybrany gabinet nie koliduje z istniejącymi rezerwacjami i może zaalarmować o konflikcie.
Pozwala to na szybkie zapisanie wizyty i ewentualne rozwiązanie konfliktów w wolnym czasie.
Dodatkowo w OSTEO gabinet może być ustawiony do używania przez kilku terapeutów w danym momencie, np. sale ćwiczeń.

Z OSTEO potrzebujesz mniej pracowników do obsługi kliniki,
ponieważ pacjenci mogą sami umówić się na wizyty online, opłacić je szybkimi płatnościami.
SMS-y z podsumowaniem umówionej wizyty system wyśle automatycznie.
Co więcej, bezpośrednio przed wizytą system wyśle zapytanie, czy pacjent pojawi się na miejscu i sam przeanalizuje odpowiedź.
Dzięki OSTEO uniezależniasz się od wiedzy pracowników.
Kiedyś odejście kluczowego pracownika recepcji było jak trzęsienie ziemi.
Teraz cała wiedza zostaje w systemie.
Intuicyjna obsługa sprawia, że nowi pracownicy będą wsparciem dla firmy niemal natychmiast.
OSTEO ma cały wachlarz rozwiązań wspierających duże jednostki:
– zarządzanie wieloma lokalizacjami w jednym systemie
– kalendarz z podziałem na lokalizacje
– dane pacjenta, zgody na przetwarzanie danych i ankiety przez tablet w recepcji
– wiadomości i zadania personelu zintegrowane w systemie
– zaawansowane statystyki i raporty
– oznaczenie przybycia pacjenta na wizytę
– profile do zawężania widoku kalendarza przy dużej ilości terapeutów lub gabinetów
– system praw do tworzenia użytkowników systemu z odmiennymi widokami i różnym poziomem dostępu do danych
– wykrywanie błędnych danych pacjenta
– wykrywanie konfliktów, jeśli umówiono wielu pacjentów do jednego gabinetu lub terapeuty
– szybkie wdrożenie — system gotowy do działania nawet w jeden dzień.

OSTEO zmniejsza nakład pracy. Jak?
Pacjenci mogą umawiać się sami online – wybierają dogodny dla siebie termin, bez zaprzątania Twojej głowy.
Mogą korzystać z szybkich płatności – większa pewność pojawienia się na wizycie, a Ty już nigdy nie będziesz musieć pamiętać o drobnych.
Notki o rezerwacji wizyty i przypomnienia przed wizytą wysyłane są automatycznie przez system.
OSTEO samo interpretuje około 90% potwierdzeń, czy pacjent pojawi się na wizycie, a kiedy się już pojawi,
to dzięki możliwości podpięcia do systemu tabletu, sam wpisze swoje dane do systemu i zaznaczy zgody na przetwarzanie danych.
Synchronizacja z kalendarzem Google sprawi, że i Tobie system sam przypomni o zaplanowanej wizycie.
OSTEO sprawia, że masz, dane klientów, leczenia, skierowania, kalendarz wizyt i kolejkę pacjentów wymagających pilnej konsultacji w jednym miejscu.
To wszystko znacznie ułatwia pracę zwłaszcza, że OSTEO jest intuicyjne w obsłudze.

Odwołane wizyty, a już zwłaszcza te nieodwołane, na których pacjent się nie pojawia, są solą w oku wszystkich terapeutów i klinik.
System powiadamiania i automatycznej weryfikacji potwierdzeń opracowany przez zespół OSTEO jest odpowiedzią na ten problem.
Przez nieco ponad sześć lat pracy jednego z naszych klientów doszło do odwołania 10% umówionych terminów.
Dzięki informacji o odwołaniu i szybkiej reakcji recepcji, 95% z nich udało się ponownie zagospodarować.
Dla tego konkretnego klienta to aż 15.000 wizyt, które można było zastąpić innymi.
Przy średniej cenie 100 PLN za wizytę to aż 250.000 PLN uratowanego przychodu rocznie!

OSTEO prawdopodobnie jako jedyne na rynku pozwala mieć cały system na własnym serwerze. Co Ci to daje?
Dane są bezpieczne i pod pełną kontrolą — są u Ciebie i możesz je w każdej chwili fizycznie odciąć od sieci albo przemieszczać w inne
dowolne miejsce.
Możesz dobrać komputer do własnych potrzeb. Energooszczędny i w 100% cichy, czy lekki i przenośny z własnym akumulatorem, lub też mocny obliczeniowo i łatwy w rozbudowie.
Masz możliwość podpięcia dostarczanego przez nas modemu i przesyłania nieograniczonej ilości SMS, korzystając z najtańszych abonamentów GSM.
Jeśli jednak z jakichś powodów wolisz, aby OSTEO było zainstalowane na zewnętrznym hostingu, to taka opcja jest również dostępna.

Głównym zadaniem recepcji w placówce rehabilitacyjnej i osteopatycznej jest umawianie pacjentów i potwierdzanie, czy pojawią się na wizycie.
W OSTEO pacjenci mogą umawiać się na wizyty samodzielnie przez aplikację na telefonie lub stronę internetową całkowicie odciążając recepcję.
System OSTEO sam wysyła przypomnienia SMS o wizycie i dzięki zaawansowanym algorytmom automatycznie klasyfikuje odpowiedzi pacjentów.
Jedna z klinik używających OSTEO wysłała przez ostatnie 6 lat ponad 149 000 SMS z przypomnieniami o wizycie.
81% odpowiedzi pacjentów system automatycznie sklasyfikował jako potwierdzenie terminu
9% jako odwołanie wizyty
tylko 10% odpowiedzi wymagało ręcznej weryfikacji lub kontaktu telefonicznego..
To aż 90% mniej pracy dla recepcji! Nawet przy ostrożnych szacunkach, że każdy telefon do pacjenta w sprawie potwierdzenia wizyty zajmuje 1 minutę, daje to oszczędności rzędu:
2250 minut pracy, czyli
280 dni, a to ponad
1 rok pracy dla osoby zatrudnionej na pełny etat, czyli
40 000 PLN oszczędności dla pracodawcy, przy założeniu pensji 3 500 PLN/miesiąc!

Czy wiesz, że od 1 lipca 2021 fizjoterapeuci, oferujący usługi w polskim systemie ochrony zdrowia, mają obowiązek przesyłania danych o świadczeniach zdrowotnych udzielanych swoim pacjentom do systemu P1? Na podstawie art. 56 ustawy o systemie informacji w ochronie zdrowia obowiązek ten dotyczy zarówno podmiotów leczniczych, jak i praktyk zawodowych.
Dane przekazywane do platformy P1 poza informacjami kto, komu, kiedy i gdzie, wymaga także określenia, jakie wykonano procedury ICD-9, w związku z określonym rozpoznaniem ICD-10. System OSTEO jako jeden z pierwszych na rynku zapewnił integrację z platformą P1 i już od kilku lat pozwala na posługiwanie się kodami ICD-9 oraz ICD-10.
Dzięki OSTEO Twoja e-dokumentacja będzie pełna i dostosowana do aktualnych wymogów prawnych.

Nie chcesz mieć kosztownej recepcji, ale boisz się, że pacjenci będą
dzwonić o każdej porze rezerwując wizyty?
Mamy na to gotowe rozwiązanie! Twoi pacjenci mogą sami zapisać się na
wolne terminy.
Wygodnie, przez internet, z szybkimi płatnościami gwarantującymi dużo
mniejszą ilość odwołanych wizyt.
Pacjenci Ci podziękują. Nikt przecież nie lubi dzwonić wielokrotnie do
recepcji i czekać aż ktoś w końcu odbierze.
Dzięki OSTEO przejdź na nowoczesne rozwiązania i uniezależnij się od
pracowników recepcji bez przejmowania ich obowiązków na siebie!

Wdrożenia kupionych programów mogą trwać miesiącami. W OSTEO wiemy, że nikt nie lubi czekać na upragnione efekty.
System OSTEO stawiamy na Twoim serwerze, więc jesteś zupełnie niezależny/niezależna od działania zewnętrznych serwisów.
Z OSTEO masz pełną, fizyczną kontrolę nad danymi swojej firmy i pacjentów.
Jeśli posiadasz komputer na którym zainstalujemy OSTEO, to wgranie i konfiguracja systemu dla Twojej firmy mogą być zakończone nawet w jeden dzień!
Powiesz, że są serwisy, których wystarczy stworzyć konto i się zalogować.
Tak, ale te aplikacje, zwykle nie mają wielu kluczowych funkcji, jak wymagana prawem e-dokumentacja, synchronizacja z platformą P1, powiadomienia SMS, czy rezerwacje online z płatnościami. Nie masz też fizycznej kontroli nad swoimi danymi.
Nie trać czasu na półśrodki, porozmawiaj z nami!
Dajemy słowo, że jeśli spodoba Ci się OSTEO, uruchomimy je w Twojej firmie w ekspresowym tempie.

Jeśli boisz się, że Ty, lub Twoi pracownicy nie dacie rady obsługiwać elektronicznej dokumentacji medycznej
Jeśli pracujesz z papierowymi kalendarzami, bo programy, które Ci proponowano, były zbyt skomplikowane
Jeśli przysypiasz na długich i męczących szkoleniach, z których nikt nic nie rozumie
Wypróbuj OSTEO — z naszym programem wszelkie Twoje obawy znikną.
Po 15 minutach umówisz pierwszego pacjenta.
Po godzinnej prezentacji zrozumiesz wszystkie najważniejsze funkcje systemu.
Wejdź bez obaw do świata e-dokumentacji. Z OSTEO dasz radę!